Наша компанія займається IP-телефонією для сегмента 2B2 і нам потрібен надійний оператор call-центра (без продажів).
Професійні обов’язки:
- Робота з вхідними дзвінками
- Діагностика обладнання клієнтів (IP-обладнання, локальної мережі клієнта, ПК)
- Координування з іншими підрозділами
- Налаштування програм/IP-обладнання для користувачів (Softphone, IP-phone, GSM Gateway, IP-Gateway)
Від кандидатів очікуємо:
- Грамотна усна і письмова мова (російська та українська)
- Бажання працювати та постійно навчатись, комунікабельність
Умови праці:
- Офіційне оформлення
- Випробувальний термін оплачується
- Графік за вибором (Пн-пт з 09:00-18:00 або 09:30-18:30)
- Зручне розташування місця роботи — м. Осокорки
Удалить | Жалоба | ПечатьПоделиться с друзьями и подписчиками в соцсетях:
|